Πόσο σημαντικό και γιατί είναι το Σκανδιναβικό τουριστικό κοινό για τη Ρόδο;
Η Σκανδιναβική αγορά ήταν η πρώτη που ξεκίνησε τον οργανωμένο τουρισμό στη Ρόδο από τη δεκαετία του ‘60. Από τότε γενιά προς γενιά με αγάπη για το νησιά, μετρούν χρόνια επισκέψεων και βραβεύονται από τον Δήμο Ρόδου για την πιστότητα και την επαναληπτικότητα. Στα χρόνια που πέρασαν, η Ρόδος θεώρησε δεδομένη την αγορά ενώ νέοι προορισμοί όπως Κύπρος, Τουρκία, στην Κρήτη τα Χανιά και τώρα το Ρέθυμνο, πήραν ένα μεγάλο κομμάτι το οποίο διατηρούν και αυξάνουν κάθε χρόνο. Oι Σκανδιναβικές αγορές είναι σημαντικές για τον ελληνικό τουρισμό, με περισσότερο από 1,5 εκ. επισκέπτες ετησίως, οι οποίοι στην συντριπτική πλειονότητά τους έχουν ιδιαίτερα υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Αθροιζόμενες δε, αποτελούν τη μεγαλύτερη δύναμη τουριστών στη χώρα μας. Οι Σκανδιναβοί ταξιδεύουν 4 φορές το χρόνο, επιλέγουν οικογενειακές διακοπές, είναι επαναλαμβανόμενοι και καλοί πελάτες. Η Ρόδος οφείλει να κοιτάξει στρατηγικά την επαναφορά της Σκανδιναβικής αγοράς, με σεβασμό στις προσδοκίες της και να προσφέρει την αυθεντική φιλοξενία που κέρδισε την καρδιά τους πριν δεκαετίες.

Σε ποιόν τομέα δραστηριοποιείται η εταιρία North Events;
H North Events διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διοργάνωση δράσεων στις ευρωπαϊκές αγορές και έχει ως στόχο την αύξηση πωλήσεων στη Σκανδιναβία μέσα από τη συστηματική διείσδυση και επιτυχημένη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων και φορέων τουρισμού στην αγορά. Προσφέρει διέξοδο στο έλλειμα προβολής στις Σκανδιναβικές χώρες με πλήρες πρόγραμμα που προωθεί ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας στη Σκανδιναβία μέσω εκθέσεων και άλλων δράσεων.

Μιλήστε μας για την έκθεση Grekland Panorama 2015.
Εϊναι η μοναδική αποκλειστική Έκθεση για την Ελλάδα στη Σκανδιναβια. Μετά την μεγάλη επιτυχία της πρώτης έκθεσης το 2014 (7.000 επισκέπτες, 115 εκθέτες, 22 ελληνικοί προορισμοί) η North Events οργανώνει τη 2η Έκθεση για την Ελλάδα, τον τουρισμό, την γαστρονομία και τον πολιτισμό της στη Στοκχόλμη, με τίτλο GREKLAND PANORAMA, 13-15/02/14, στο μεγαλύτερο σφαιρικό εκθεσιακό κέντρο του κόσμου, το ERICSSON GLOBE σε μία συνολική έκταση 4.200τμ. και προσδοκώντας σε τουλάχιστον 10.000 και άνω επισκέπτες.
Το πρόγραμμα εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων σχεδιάστηκε ειδικά για οικογένειες με παιδιά, πλούσια events, happenings και κληρώσεις πολλών δώρων. Ο θεματικός τουρισμός θα έχει για πρώτη φορά την ευκαιρία μίας δυναμικής παρουσίασης. Προωθείται ο προσβάσιμος τουρισμός με τη συνεργασία της Greece4all και για πρώτη φορά θα δοθούν πέντε μοναδικές παραστάσεις με την ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ – “SOCRATES NOW”, στα αγγλικά με σουηδικούς υπότιτλους στην Στοκχόλμη.
Από τη Ρόδο συμμετέχουν πολλά ξεν /χεία, δίνοντας ισχυρή παρουσία στον προορισμό καθώς και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Υπό την Αιγίδα: Υπουργείο Τουρισμού & Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, Ελληνο-Σουηδικό Επιμελητήριο, Σύνδεσμος των Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA).
Υποστηρικτές: οι μεγαλύτεροι tour operators που φέρνουν τουρισμό στην Ελλάδα: Apollo Kuoni, TUI Fritidsresor, VING, Airtours, Solresor, TEMA, Detur και μία ειδική συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού.
Πληροφορίες: www.panoramagreece.com,

Ποιες βελτιώσεις θα μπορούσαν να γίνουν στον τρόπο που προβάλουμε τη Ρόδο σαν τουριστικό προορισμό;
Είναι καλό να ξεκινάμε με τους στόχους της προβολής και στη συνέχεια να επιλέγουμε τον τρόπο προβολής και τις μεθόδους. Οι εκθέσεις τουρισμού δεν είναι πανάκεια αλλά ένα σημείο διανομής που πρέπει να αξιοποιηθεί στο μέγιστο. Οι παράλληλες δράσεις και ενέργειες είναι εξίσου σημαντικές. Επί πλέον τα μεγάλα μεγέθη π.χ. στα περίπτερα, δεν είναι τάση. Έχω παρουσιάσει κατά καιρούς την πρότασή μου για τα «έξυπνα περίπτερα». Δεν απαιτούν μεγάλο μέγεθος, βασίζονται στην τεχνολογία και τις διαδραστικές εφαρμογές όπως η «επαυξημένη πραγματικότητα» (augmented reality) κλπ. Παράλληλα γίνονται χώρος φιλοξενίας των ΜΜΕ με υποδομές τεχνολογίας και προσφέρουν εμπειρίες στους δυνητικούς πελάτες και παιχνίδια, δράση, διαγωνισμούς στους νέους. Προσανατολιζόμαστε σιγά-σιγά σε νέους τρόπους προβολής και δημοσίων σχέσεων. Η στρατηγική επικοινωνία πρέπει να αποκτήσει το σύγχρονο ρόλο της. Υπάρχει τάση για μείωση όγκου στα έντυπα, πληροφορίες στοχευμένες στα profile των αγορών, οι εικόνες, τα βιντεο, με φρέσκια προσέγγιση, εμπλουτισμένα με νέα προϊόντα π.χ. καταδυτικός τουρισμός και το βασικότερο που να διαθέτουν έμπνευση και φαντασία.

Praxis Plus
Αποκλειστικός συνεργάτης North Events στα Δωδεκάνησα
22410 24095, info@praxisplus.gr

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ