Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου, στο ξεν/χείο Rodos Park, η παρουσίαση από τον κ. Λεωνίδα Μπαμπάνη, της 2ης έκθεσης Grekland Panorama, από τη North Events καθώς και της έρευνας που αφορά το profile του Σκανδιναβού επισκέπτη.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και τις εποικοδομητικές θέσεις στο θέμα της ανάπτυξης του τουρισμού από τη Σκανδιναβία, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέττα Παπαβασιλείου, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Τέρης Χατζηιωάννου, ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κ. Γιάννης Κακλιός, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών ξεν/χείων Ρόδου κ. Γιώργος Ματσίγκος, ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρόδου κ. Αγαπητός Ξάνθης, ο πρόεδρος του ΔΟΠΑΡ κ. Σέργιος Αϊβάζης. Η συμμετοχή των ξενοδόχων, των διευθυντών και στελεχών των ξεν/χειακών μονάδων ήταν ουσιαστική αφού αρκετοί συμμετείχαν ήδη στην 1η έκθεση ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΣΤΗ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ ενώ ενημερώθηκαν αναλυτικά για τις νέες υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην 2η έκθεση, η οποία θα πραγματοποιηθεί 14-15 Φεβρουαρίου 2015, στη Σκοκχόλμη. Τον συντονισμό και τη διοργάνωση ανέλαβε η Praxis Plus, κα Αντα Καραγιάννη, συνεργάτης της North Events στα Δωδεκάνησα.

Η εκδήλωση έγινε ουσιαστική πλατφόρμα για γόνιμο διάλογο μεταξύ των συμμετεχόντων σε θέματα όπως: οι Β2Β & Β2C ενέργειες στην αγορά, το «destination sales», η τάση των Τ.Ο. να λειτουργούν και ως low cost για να μη χάσουν το μεγάλο ποσοστό των μεμονωμένων, η δύναμη του ιντερνετ, η ανάγκη να τυποποιηθούν τα θεματικά «πακέτα» του προορισμού και να «δοθούν» έτοιμα στο δίκτυο διανομής, αεροπορικές εταιρείες, tour operators, τα κοινά στόχος για τους μήνες Απρίλιο – Μάιο, Οκτώβριο- Νοέμβριο. Η δραστηριότητα για προβολή, δημοσιότητα, πωλήσεις κατά τη διάρκεια του χειμώνα, τα θεματικά ενδιαφέροντα που πρέπει να καλύψουν συγκεκριμένες εβδομάδες μέσα στο χρόνο. πχ ο Μαραθώνιος την άνοιξη 2015, το Λούβρο στη Ρόδο από τέλος Φεβρουαρίου 2015 έως Νοέμβριο, το Μεσαιωνικό Φεστιβάλ, τα μουσικά φεστιβάλ που έχουν καθιερωθεί κλπ.

Προβληματισμό έφερε το ηλικιακό κενό που παρουσιάζουν οι Σκανδιναβοί επισκέπτες. Έρχονται μεγάλες ηλικίες repeaters κυρίως, αλλά λείπει το παραγωγικό κοινό, με τις νέες οικογένειες που θα γίνουν νέα βάση επισκεπτών. Για τους νέους χρειάζονται ελκυστικές προτάσεις που περιλαμβάνουν και την ψυχαγωγία. Η τάση για τα city breaks, φέρνει του Σκανδιναβούς σε πολύ πιο μακρινούς προορισμούς, στοχευμένες ενέργειες θα προσελκύσουν μαθητικό, σπουδαστικό τουρισμό, Τρίτη ηλικία. Οι αθλητικές δραστηριότητες, ιδιαίτερα προσφιλείς στους Σκανδιναβούς, η γαστρονομία, το φροντισμένο περιβάλλον, εμπλουτίζουν το προσφερόμενο προϊόν στον προορισμό.

 Ευχαριστούμε θερμά, τους φορείς και τους επιχειρηματίες που τίμησαν με τη συμμετοχή και τις τοποθετήσεις τους την εκδήλωση και συμβάλουν στην προσπάθεια ανάπτυξης της Σκανδιναβικής αγοράς η οποία είναι σταθερά πρώτη στις αφίξεις. Όπως αποδείχθηκε από την έρευνα, επιδέχεται αύξηση αφού υπάρχει η τάση από ένα μεγάλο κοινό, υπολογίστηκε στα 8.000.000, να επισκεφθεί την Ελλάδα και τους νησιωτικούς προορισμούς.

parousiasi-greekland-panorama2