Ολοκληρώνεται εντός των προσεχών ημερών η διαδικασία μεταφοράς του ποσού των 567.858 ευρώ, από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων στο Δήμο Ρόδου, προκειμένου να αποζημιωθούν οι πληγέντες, από τις πλημμύρες των μηνών Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2013, κάτοικοι του νησιού της Ρόδου, κυρίως σε Ιαλυσό, Κρεμαστή, Παστίδα και Αφάντου.

Μετά και την έκδοση του υπ΄ αριθμ. 217529/2014 χρηματικού εντάλματος ύψους 567.858 ευρώ, βάσει σχετικής απόφασης του υφυπουργού Εσωτερικών κ. Κεγκέρογλου, για καταβολή αποζημιώσεων αποκατάστασης οικοσκευής στους πλημμυροπαθείς της Ρόδου, εντός των ημερών θα κληθούν οι δικαιούχοι αποζημίωσης.

Υπενθυμίζουμε ότι ο δήμαρχος είχε ενημερώσει το Δημοτικό Συμβούλιο, στην τελευταία συνεδρίαση, για το συγκεκριμένο θέμα, κυρίως σε ότι αφορά τις δυσκολίες που παρουσιάσθηκαν λόγω γραφειοκρατικών κωλυμάτων της κεντρικής διοίκησης και καθυστέρησε η μεταφορά των χρημάτων στο λογαριασμό του δήμου.

Επίσης τον Δήμαρχο Ρόδου Φώτη Χατζηδιάκο επισκέφθηκε χθες (Δευτέρα) κλιμάκιο μηχανικών της Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών – ΔΑΕΦΚ (πρώην ΥΑΣ), υπηρεσία αρμόδια για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια από τις πλημμύρες Νοεμβρίου- Δεκεμβρίου 2013, στο πλαίσιο υλοποίησης της κοινής απόφασης των υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικών, Ανάπτυξης και Υποδομών, σχετικά με την αποζημίωση των πληγέντων.

Με το υπ’ αριθμ. ΦΕΚ Β/1016/23-4-2014 (ΑΔΑ: ΒΙ091-4Ε0) οριοθετούνται οι Δημοτικές Κοινότητες Αρχαγγέλου, Αφάντου, Ιαλυσού, Καλυθιών, Λίνδου, Κρεμαστής, Μαριτσών, Παστίδας και Ρόδου του Δήμου Ρόδου ως πλημμυρόπληκτες περιοχές και προβλέπεται η παροχή πιστωτικών διευκολύνσεων για την αποκατάσταση των ζημιών.

Οι δικαιούχοι πρέπει να υποβάλλουν αίτηση συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με το ΦΕΚ Β/3180/26-11-2014, μέχρι τις 23 Απριλίου 2015 στη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Κόνιαρη 43 & Λ. Κατσώνη, Τ.Κ. 114 71 , Αθήνα). Περισσότερες πληροφορίες δίνονται στο τηλέφωνο 2108704700.