Ο λογαριασμός μου

1ο Πανδωδεκανησιακό Γλέντι Αττικής

Ο Σύλλογος Απανταχού Δωδεκανησίων Νέων με μεγάλο ενθουσιασμό ανακοινώνει πως, σε συνεργασία με δωδεκανησιακά σωματεία της Αττικής και των Δωδεκανήσων, διοργανώνει το πρώτο ανοιχτό Πανδωδεκανησιακό γλέντι/φεστιβάλ στην Αθήνα! Το Σάββατο 31 Μαϊου το απόγευμα…. Σηκωθείτε από καναπέδες, καρέκλες, ντιβάνια, αιώρες και ξαπλώστρες!!! Φέρτε φίλους, γνωστούς, γιαγιάδες, παππούδες, εγγόνια, αδέρφια και ξαδέρφια!!! Βάλτε τα καλά σας […]