Sunday, December 10, 2023
15.4 C
Rhodes
HomeΔιάφοραΗ Ελλάδα στην Σκανδιναβική Αγορά – Βασικά Σημεία Έρευνας

Η Ελλάδα στην Σκανδιναβική Αγορά – Βασικά Σημεία Έρευνας

- Διαφήμιση -

Hέρευνα της εταιρείας Related αναλύει και αξιολογεί τη θέση και την εικόνα της Ελλάδας στις τέσσερις κύριες αγορές της Σκανδιναβίας, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και Φινλανδία. Το δείγμα στο οποίο εμβαθύνει η ανάλυση είναι το ποσοστό των Σκανδιναβών που έχουν δηλώσει την Ελλάδα μεταξύ των τριών προορισμών που επιθυμούν να επισκεφθούν στο μέλλον σε μεγάλη έρευνα που γίνεται κάθε χρόνο στις Σκανδιναβικές χώρες και περιλαμβάνει και όσους έχουν ήδη επισκεφθεί τουλάχιστον μία φορά την Ελλάδα.

Βασικά σημεία της έρευνας:

Η Ελλάδα είναι αρκετά γνωστή σαν προορισμός στις Σκανδιναβικές χώρες – βρίσκεται στην 7η θέση μεταξύ όλων των χωρών που περιλαμβάνει η έρευνα – και έχει πολύ θετική εικόνα, τόσο μεταξύ όσων την έχουν επισκεφθεί όσο και μεταξύ εκείνων που δεν έχουν ταξιδέψει σε αυτήν ακόμα. Ωστόσο, βρίσκεται αρκετά πιο χαμηλά, στην 35η θέση, στο ερώτημα του πόσο ελκυστικός είναι ένας προορισμός, μεταξύ όσων δεν έχουν ταξιδέψει σε αυτόν.

Ο βαθμός ικανοποίησης όσων έχουν επισκεφθεί την Ελλάδα είναι πολύ υψηλός. Το 45,8% του πληθυσμού των τεσσάρων χωρών (9,06 εκατ. άτομα) έχει επισκεφθεί την Ελλάδα τουλάχιστον μία φορά και το 43,6% έχει θετική εμπειρία. Ποσοστό 13,5% του συνόλου του πληθυσμού των τεσσάρων αγορών, έχει θετική εικόνα και επιθυμεί να επισκεφθεί την Ελλάδα για πρώτη φορά, ενώ ποσοστό 13,5% έχει θετικά εικόνα, χωρίς να την έχει επισκεφθεί (και δεν εκφράζει πρόθεση επίσκεψης).

- Διαφήμιση -

Η έρευνα εκτιμά ότι ο αριθμός των Σκανδιναβών που συνθέτουν τη δεξαμενή των δυνητικών επισκεπτών για την Ελλάδα (όσοι θέλουν να επισκεφθούν ξανά και όσοι θέλουν να επισκεφθούν για πρώτη φορά) ξεπερνά συνολικά τα 8,1 εκατ. άτομα.

Επιπρόσθετα, βάσει της έρευνας, υπολογίζεται ότι πάνω από δύο εκατ. Σκανδιναβοί περιέλαβαν την Ελλάδα στις τρεις χώρες που δήλωσαν ότι επιθυμούν περισσότερο να επισκεφθούν στο κοντινό μέλλον.

Η Ελλάδα είναι περισσότερο δημοφιλής:

  • στην ηλικιακή ομάδα 50-64 ετών (ειδικά στις γυναίκες) και λιγότερο δημοφιλής στη νεότερη ηλικιακή ομάδα, 18-34 ετών.
  • μεταξύ όσων προτιμούν οργανωμένα πακέτα διακοπών (charter) και όσων προτιμούν περισσότερο διακοπές ‘Ήλιου και Θάλασσας”. Σκανδιναβοί ηλικίας 50+ με οικογένειες και 1-2 εβδομάδες διάρκειας διακοπών με ετήσια εισοδήματα μέσης κατηγορίας (40.000 – 66.000 ευρώ) είναι η κύρια πελατειακή ομάδα σε αυτήν την μορφή τουρισμού. Οι άλλοι δημοφιλείς προορισμοί σε αυτό το τμήμα της αγοράς είναι η Ισπανία, η Ιταλία και η Τουρκία.

Η Ελλάδα έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης:

  • Στην ηλικιακή ομάδα 18-34, όπου θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στα CityBreaks, στις πολιτιστικές εκδηλώσεις και eventsκαι στο προιόν “καλή ζωή”, στα μεγάλα αστικά κέντρα.
  • Στον τουρισμό πολυτελείας, ο οποίος ειδικά στη Νορβηγία έχει σημαντικές προοπτικές.
  • Στις πελατειακές ομάδες που ταξιδεύουν και εκτός θερινής περιόδου, αναζητώντας νέες εμπειρίες και θεματικά προιόντα (π.χ. CityBreak, τουρισμός παραχείμασης, εναλλακτικές μορφές κ.λπ.).

Σε επίπεδο μέσων όρων, οι επισκέπτες στην Ελλάδα:

  • Δαπανούν, κατά κεφαλήν, 1.230 ευρώ ( Μέσος όρος Σκανδιναβίας: 1381 ευρώ).
  • Διαμένουν κατά μέσο όρο 2,8 εβδομάδες.
  • Προτιμούν να ταξιδεύουν τον Σεπτέμβριο (για ταξίδια τουλάχιστον μίας εβδομάδας) και τον Ιούλιο (για ταξίδια έως έξι μέρες).
  • Σε ποσοστό άνω του 60%, προτιμούν οργανωμένα πακέτα ταξιδιών.

greece-in-scandinavia

- Διαφήμιση -

Leave a Reply

Πρόσφατα άρθρα

Σχετικά άρθρα

Επόμενες εκδηλώσεις