Με τον καθιερωμένο Εσπερινό την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023 στις 7 το απόγευμα , στο Μοναστήρι μας στους Τρεις (κάτω από το Νοσοκομείο) θα ξεκινήσει και αυτή η χρονιά για το Σύλλογο μας μηδενίζοντας όλα τα αρνητικά και όλα τα δύσκολα.!!!
Σας περιμένουμε όλους/ες , Μέλη και φίλους σε αυτή τη θρησκευτική εορτή με την ευχή να έχουμε υγεία , ελπίδα και δύναμη. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου.