Η ιδέα για ένα διαφορετικό site για τη Ρόδο ξεκίνησε στα τέλη του 2001, όταν ο Μιχάλης Καβουκλής, δημιουργός του rhodes.online, άρχισε να ασχολείται με την κατασκευή ιστοσελίδων: στόχος του ένα site για τη Ρόδο. Απλή ιδέα στη διατύπωση αλλά εξαιρετικά πολύπλοκη στην υλοποίηση, είχε σαν αποτέλεσμα να δει διάφορες εκδοχές προσωπικής κυρίως χρήσης, για χρήση από φίλους, σε μια εποχή χωρίς Facebook και blogs.
Η περαιτέρω ενασχόληση με το Web έφερε την ίδρυση της mgk.advertising τον Απρίλιο του 2005, η οποία έδωσε άλλη πνοή στο όλο εγχείρημα. Το project άρχισε να υλοποιείται τον Μάιο του 2005, τον Ιούλιο ένα πρώτο site άνοιγε στο κοινό με το όνομα Your Guide to Rhodes, ενώ τον Νοέμβριο μια πιο ολοκληρωμένη μορφή του άρχισε να διαμορφώνεται και να λειτουργεί επίσημα ως Rhodes-online. Το 2006, το Rhodes-online διέκοψε για έξι μήνες την λειτουργία του για να λανσαριστεί εκ νέου τον Νοέμβριο του ίδιου έτους κι από τότε να αρχίσει μια ανοδική πορεία που θα μας γέμιζε με πολλές ευχάριστες εκπλήξεις!
Το 2007 αποτελεί για το Rhodes-online την καθοριστική του χρονιά: μεγάλες διοργανώσεις όπως τα Island Games, το Ecofilms, το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου κ.α. μας περιλαμβάνουν στους χορηγούς επικοινωνίας τους και το Rhodes-online προβάλει δυναμικά όλες τους τις εκδηλώσεις με banners, αφιερώματα, δημοσιεύσεις. Παράλληλα αυξάνει σημαντικά ο αριθμός των επισκεπτών μας: οι μονοψήφιοι αριθμοί επισκεπτών ανά ημέρα δίνουν την θέση τους σε διψήφιους και αρχίζει η πραγματική άνοδος κι αναγνώριση! Το Rhodes-online αποκτά το δικό του κοινό.
Η άνοδος υπήρξε παραπάνω από θεαματική! Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο καταφέραμε να τριπλασιάσουμε σχεδόν τον αριθμό των ημερήσιων επισκέψεων στο site μας. Νέα κι ειδήσεις, μόνιμες στήλες, μικρές αγγελίες, ημερολόγιο εκδηλώσεων, πολιτιστικά νέα, forums, online games, φωτογραφική συλλογή και τόσα άλλα έχουν ως στόχο ένα πράγμα: να αποδώσουν τη Ρόδο on line. Παράλληλα, η mgk.advertising, μέσα από τις σελίδες και με την επικοινωνιακή στήριξη του rhodes.online, λανσάρει το πρόγραμμα human.plus που σκοπό έχει να προβάλει τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις της Δωδεκανήσου και τη δραστηριότητά τους και να τις κάνει γνωστές σε ένα ευρύτερο κοινό, ενώ μέσα από χορηγίες επικοινωνίας βρίσκεται να στηρίζει τις περισσότερες εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στη Ρόδο, με συνεργασίες με τον Πολιτιστικό Οργανισμό Δήμου Ροδίων, τον ΔΟΠΑ Καμείρου, πλήθος Συλλόγων και Ιδιωτικών Φορέων, μεγάλων Φεστιβάλ κ.ο.κ.
Κάπου στα μέσα του 2008, υιοθετείται ο νέος τρόπος γραφής του ονόματος και αλλάζει το λογότυπο σε rhodes.online, για να ακολουθήσει τα εταιρικά πρότυπα της mgk.advertising. Παράλληλα, ολόκληρο το rhodes.online κτίζεται ξανά από μηδενική βάση, χωρίς να χαθεί το μέχρι τότε υλικό, η νέα μορφή το κάνει πιο λειτουργικό, ξεκινάει σε νέες βάσεις η λειτουργία του Επαγγελματικού Καταλόγου, ενός εξαιρετικά ευέλικτου εργαλείου για τις ντόπιες επιχειρήσεις. Με μικρό, μεγάλο ή μηδενικό κόστος κάθε επιχείρηση του νομού μας μπορεί να έχει μια καταχώρηση στον Επαγγελματικό Κατάλογο μας και πρόσβαση σε μοναδικές υπηρεσίες. Τον Σεπτέμβριο, παρουσιάζεται η Νίκη, η ψηφιακή οικοδέσποινα του rhodes.online, που συνεχώς εμπλουτίζει με την παρουσία της τις σελίδες μας, αφηγούμενη μέρος ή το σύνολό τους.
Μέχρι τα μέσα του 2009, το rhodes.online έχει δεχθεί τρεις ανανεώσεις στην εμφάνισή του, με πιο ριζοσπαστική αυτή που έλαβε χώρα στις αρχές του Ιουλίου και με την οποία θα πορευτούμε για αρκετούς μήνες, καθώς θα αποτελέσει το έναυσμα για το ξεδίπλωμα των νέων υπηρεσιών που θα γίνουν διαθέσιμες στους επισκέπτες μας, στους φίλους μας στο Facebook, στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς της Ρόδου και της Δωδεκανήσου. Ο Αύγουστος του 2009 αποτελεί μήνα ρεκόρ με σχεδόν 25.000 επισκέψεις. Αποχαιρετήσαμε το 2009 με περίπου 400.000 σελίδες να έχουν ανοιχθεί στο portal και μέσο όρο 12.500 επισκέψεις ανά μήνα.
Υποδεχθήκαμε το 2010 με μία ολοκαίνουρια έκδοση που έδωσε νέα ώθηση στην ιστοσελίδα. Η ευκολία και η ταχύτητα στην περιήγηση είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας του rhodes.online, ενώ οι θεματικές σελίδες όπως ενημέρωση, πολιτισμός ή κινηματογράφος αποκτούν το δικό τους κοινό. Τέλος, ενεργοποιήσαμε και το δικό μας κανάλι στο YouTube με την φιλοξενία των δικών σας βίντεο, των trailer των τελευταίων ταινιών κ.α. Την ίδια περίοδο ξεκινάμε την συνεργασία μας με το περιοδικό «Λωτός», μία συνεργασία που μεταφέρει το περιοδικό στην ψηφιακή εποχή και προσφέρει στο rhodes.online φρέσκο περιεχόμενο.
Τα επόμενα δύο χρόνια μας κυλάνε όπως παραπάνω αλλά φέρνουν και πολλές αλλαγές, αναβαθμίσεις, επαναπροσέγγιση στο brand μας, νέα λογότυπα. Σιγά-σιγά, διαμορφώνεται αυτό που απολαμβάνουν χιλιάδες επισκέπτες κάθε μήνα. Η μεγαλύτερη αναβάθμισή σας έρχεται τον Νοέμβριο του 2013, οπότε και αποφασίσαμε να αλλάξουμε πλατφόρμα και πλέον έχετε στα χέρια σας ένα responsive ελαφρύ και άνετο site με επιμέρους τομείς προσαρμοσμένους ειδικά στις ανάγκες κάθε τομέα!