ΑρχικήΡόδοςΚοινωνίαΨηφιακός εκσυγχρονισμός του Δήμου Ρόδου - Ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες

Σχετικά άρθρα

Featured Artist

Ψηφιακός εκσυγχρονισμός του Δήμου Ρόδου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού και της αποτελεσματικότερης εξυπηρέτησης των πολιτών, συνεχίζεται καθημερινά η προσπάθεια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών του Δήμου Ρόδου. Χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, η Δημοτική Αρχή στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Χωρίς γραφειοκρατία και χωρίς αναμονή.

Ο Δήμος Ρόδου ανταποκρινόμενος στην τάση που θέλει τις σύγχρονες πόλεις να μεταβαίνουν στην νέα ψηφιακή εποχή και να μετασχηματίζονται σε «έξυπνες πόλεις» για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, συνεχίζει να εμπλουτίζει συνεχώς τις ψηφιακές του υπηρεσίες.

Οι πολίτες και οι επαγγελματίες μπορούν εδώ και αρκετό καιρό να χρησιμοποιούν μια σειρά υπηρεσιών και συγκεκριμένα:

  • Με την καινοτόμα ηλεκτρονική υπηρεσία «ΤΗΛΕΔΗΜΟΣ» https://www.teledimos.gr/, η οποία έχει τεθεί σε εφαρμογή από το Δήμο Ρόδου για όλους τους πολίτες, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής αίτησης για πιστοποιητικά Δημοτολογίου, Ληξιαρχικών Πράξεων, Βεβαιώσεις Μη Οφειλής, Βεβαιώσεις Μόνιμης Κατοικίας, καθώς και για γενικές αιτήσεις για οποιοδήποτε θέμα. Επιπρόσθετα, μέσα από την ίδια εφαρμογή, δίνεται η δυνατότητα να γίνονται ηλεκτρονικές πληρωμές για βεβαιωμένες οφειλές, κλήσεις ΚΟΚ και 0,5%, καθώς και Παρεπιδημούντων, με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
  • Επιπρόσθετα, μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου Ρόδου https://www.rhodes.gr/, δίνεται η δυνατότητα στους επιχειρηματίες ή τους ελεύθερους επαγγελματίες, να προβούν σε αίτηση απαλλαγής τελών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, για τις πληγείσες επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα που έχουν ληφθεί κατά του κορωνοϊού.
  • Παράλληλα, για τους πολίτες που έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις υπηρεσίες ή στα αρμόδια Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), τους παρέχεται η δυνατότητα με τη βοήθεια των Δημοτικών Ανταποκριτών, καθορισμένων με απόφαση Δημάρχου υπαλλήλων του Δήμου Ρόδου ανά Δημοτική Ενότητα, να εξυπηρετούνται χωρίς να μετακινούνται καθόλου από την οικία τους.
  • Επίσης, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας gov.gr, μπορεί άμεσα ο πολίτης να παραλαμβάνει διάφορα πιστοποιητικά, αλλά και να εκδίδει με γνησιότητα της υπογραφής του Υπεύθυνες Δηλώσεις του Ν. 105 (Ν. 1599/86), καθώς και όλου του είδους τις εξουσιοδοτήσεις.
  • Σημαντική είναι και η λειτουργία των ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, της εφαρμογής μέσω της οποίας οι κάτοικοι του νησιού μπορούν να αναφέρουν στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους. Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών ο κάτοικος μπορεί να αναφέρει άμεσα τα θέματα και τα προβλήματα που εντοπίζει στο νησί και γίνεται με τον τρόπο αυτό συνεργάτης του Δήμου στην προσπάθεια να κάνουμε το νησί μας πιο όμορφο και πιο λειτουργικό.
  • Τέλος, έχει τεθεί σε λειτουργία και η εφαρμογή του Δήμου Ρόδου με την οποία μπορεί κάθε γονέας να υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του προκειμένου να φοιτήσει το παιδί του σε κάποιον δημοτικό παιδικό σταθμό της Ρόδου.

Για τη διάδοση όλων αυτών των εφαρμογών και προκειμένου να αποφευχθούν άσκοπες μετακινήσεις λόγω του κινδύνου εξάπλωσης του κορονοϊού, υπάρχει καθημερινά στο χώρο του Δημαρχείου, υπάλληλος που ενημερώνει και κατευθύνει τους πολίτες με σκοπό τη διευκόλυνση και την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους.

 

Εκ του γραφείου τύπου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Πρόσφατα άρθρα